Вихід на закордонні ринки. Експортуємо правильно!

Вихід на закордонні ринки. Експортуємо правильно! 
Формування ціни на експортний товар. Алгоритм дій щодо перевірки закордонного контрагента, аналіз та прорахунок ризиків в міжнародній торгівлі

Запорізька торгово-промислова палата запрошує 17 серпня 2017 року на семінар: «Вихід на закордонні ринки. Експортуємо правильно!  Формування ціни на експортний товар. Алгоритм дій щодо перевірки закордонного контрагента, аналіз та прорахунок ризиків в міжнародній торгівлі»Маркетингова стратегія. Як знайти свій ринок? Практичні поради.

  1. Маркетингова стратегія. Як знайти свій ринок? Практичні поради.
  • Маркетингова стратегія. Що пропонуємо і для кого? Як шукати потенційні країни експорту і які критерії обирати?
  • Комерційна пропозиція та експортний план.
  • Аналіз отриманої інформації та прорахунок експортних ризиків при поставці товару на закордонні ринки.

 

  1. Зони вільної торгівлі України та інших країн. Як скористатися і яка з них користь?
  • Які є преференційні режими в торгівлі України з іншими країнами та як їх правильно застосовувати при експорті своєї продукції.
  • Які виникають ризики при використанні преференційних режимів та з чого складається експортна ціна? Практичний розрахунок ціни на основі використання різних преференційних режимів в торгівлі з ЄС та іншими країнами.
  • Країна походження товару: основні критерії. Як це визначити на практиці? Практичні поради та розрахунки.
  • Що таке Сертифікат EUR та Сертифікат форми «А» і для чого вони потрібні? Як вони впливають на цінову пропозицію та формування ціни на експорт.
  • Made in Ukraine та Country of origin Ukraine. У чому різниця і як використати на свою користь.

 

  1. Тарифні графіки. Технічні бар’єри в ЄС, інших країнах з преференційним режимом торгівлі. На що необхідно звернути увагу українському експортеру?
  • Визначаємо правильну ставку мита та квоти на свої товари та товари конкурентів
  • Тарифні графіки України та ЄС: розбираємо детально. Практичні кейси щодо певних груп товарів. Визначаємо ставки мита
  • Основні вимоги щодо імпорту до ЄС, технічні бар’єри в торгівлі, сертифікація, стандартизація. Як це стосується нашого товару?
  • Статус уповноваженого експортера. Як і де отримати? Які документи готувати?
  • Кодування товарів, мита, квоти, акцизи, ПДВ.

 

  1. Попередній аналіз власних експортних можливостей. Аналіз статистичної інформації щодо ціни свого товару. Аналіз ризиків при експорті.
  • Особливий механізм «відбору» контрагентів при здійсненні експорту.
  • Прораховуємо та аналізуємо ризики при експорті з контрагентами (імпортерами) та закладаємо правильно в ціну товару.
  • Вивчаємо ціну на товари конкурентів. Як і де шукати статистичну інформацію у відкритих джерелах?
  • Практичні кейси аналізу даних щодо конкретних груп товарів при експорті в ЄС за останні п’ять років.

 

  1. Оплата за товар, умови поставки згідно правил Інкотермс 2010, міжнародні перевезення, страхування товару та ціна на товар.
  • Варіанти оплати за товар та їх вплив на кінцеву ціну товару. Які існують ризики в кожному варіанті?
  • Транспортна складова в ланцюжку поставки та її вплив на цінову пропозицію
  • Правила Інкотермс 2010: від EXW до DDP. Які умови поставки обрати при калькуляції ціни на експорт: ризики та витрати? Детальний розбір цінової пропозиції згідного кожного терміну поставки, згідно правил Інкотермс 2010.
  • Оптимізація процесу перевезення та страхування вантажів при перевезенні товару.

 

  1. Перевірка закордонного контрагента. Запобігання ризикам в міжнародній торгівлі. Убезпечення власного експорту від дій шахраїв.
  • На що звертати увагу при перших контактах із імпортером?
  • Аналіз міжнародної торгівлі з різними країнами. Країни, які знаходяться в зоні ризику.
  • Особливості законодавства в сфері експортно-імпортних операцій в потенційних країнах-імпортерах.
  • Які документи контрагента, витребувати та як їх перевіряти?
  • Де шукати інформацію щодо перевірки потенційних імпортерів.
  • Як розпізнати шахрайські наміри? Головні маячки.
  • Перевірка та аналіз дій під час перемовин із закордонним контрагентом.
  • «Основні прикмети» шахрайських контрактів. На що звернути увагу?
  • Основні ризики при укладенні та виконанні ЗЕД-контрактів. Як запобігти та чим себе захистити? Що прописувати в ЗЕД-контракті: практичні поради.
  • Покроковий алгоритм дій експортера в разі виникнення неприємностей під час експортно-імпортної діяльності.

 

Лектор: Ларін Микола Євгенович — керівник проектів Асоціації експортерів та імпортерів «ЗЕД», сертифікований консультант ТППУ з експорту в ЄС, юрист, експерт у сфері міжнародної торгівлі.

 Місце проведення – ЗТПП, м. Запоріжжя, бул. Центральний, 4, к.223, з 09.30 до 16.30.
Вартість участі — 980,00 грн. До вартості включено: методичні матеріали, кава-брейк, обід.

За умови участі 2-х представників від однієї організації вартість складає 1 764,00 грн.(за двох).

Реєстрація учасників по тел. (061) 701-72-64, 213-65-01, сайт: bizedu.com.ua