ХАКАТОН #2: У ВЦ «Козак-Палац» презентували ідеї для бізнесу

_MG_9074

17-18 березня у виставковому центрі «Козак-Палац» відбувся ХАКАТОН #2. В чому суть цього проекту? Це поєднання освітнього, презентаційного та комунікаційного майданчиків, місце зустрічі початківців у бізнесі та інвесторів, експертів. Протягом двох днів можна було відвідати майстер-класи щодо побудови бізнесу, презентувати стартап-проекти, отримати цінні поради від авторитетних експертів та власників компаній.

Захід всеукраїнського проекту Startup ShowRoom був організований за підтримки Запорізької торгово-промислової палати, департаменту надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради, Запорізького регіонального управління Держмолодьжитла, регіонального Фонду підтримки підприємництва в Запорізькій області.

У числі експерів проекту — віце-президент ЗТПП Дмитро Антонюк. Запорізька торгово-промислова палата, об’єднуючи підприємства запорізького регіону, що представляють найрізноманітніші галузі економіки, переважно – малий та середній бізнес, надаючи освітні послуги для бізнесу, приділяє велику увагу майбутнім підприємцям, що сьогодні роблять перші спроби в організації власної справи, пропонують стартап-проекти. У цьому сенсі Хакатон став ефективним майданчиком для презентації бізнес-ідей, навчання та отримання досвіду. Адже ідеї, представлені на заході, отримали професійну оцінку від більш ніж 20 представників бізнес-асоціацій, власників компаній.

У «Козак-Палац» були презентовані проекти у різних сферах і напрямках: школа дизайну, козина ферма, шкільний буфет on-line, система віддаленого моніторингу екологічного стану навколишнього середовища, сайт військової фотографії, сайт з експертної оцінка та інші бізнес-ідеї.

За допомогою експертних консультацій учасниками були опрацьовані початкові бізнес-моделі, прораховані фінансові плани, обрана тактика роботи. Наступний крок – всі проекти будуть розміщені на інвестиційній платформі, продовжується робота з ними. Адже мета – це запуск бізнесу та отримання інвестицій.

Загалом під час Хакатона відбулися майстер-класи за темами: маркетинг, продажі, інвестування, командоутворення, нетворкінг, інтернет-маркетинг та інші; консультації від професіоналів і фахівців з відкриття та розвитку бізнесу.